poniedziałek, 7 września 2015

Witaj :)

Wiedza, wiadomości, informacje, porady, przepisy, wzory, pomysly... szukam, zbieram, zapisuję, zapominam lub gubię :) Mam wszędzie zapisane zeszyty i kartki, w komputerze całe foldery plików, a jak czegoś potrzebuję to i tak szukam w internecie, bo w moich notatkach nie potrafię tego znaleźć... Też tak masz?
Założyłam więc bloga, tu wszystkie wpisy będą otagowane, tu będę miała porządek :P
Ciebie też zapraszam do czytania, poszukiwania, komentowania. Znajdziesz tu posty dotyczące wszystkiego czym się zajmuję - pracą w szkole i na działce, czytaniem książek i robótkami ręcznymi oraz gotowaniem, jedzeniem i życiem :)
Zapraszam

PS.  Pewnie się zastanawiasz nad nazwą mojego bloga. Otóż wpadł mi do głowy taki pomysł, gdy kolega kiedyś powiedział, że kupuje działkę, żeby sobie żona mogła pobiegać :D Bardzo mi się to spodobało ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz